Nyt tekee mieli leikitellä fonteilla. Hauskaa, livejournalissa en osannut tehä tämmöstä tai sit siellä ei ees ole mahdollista vaihtaa fonttia.

Kulta meni juuri nukkumaan, toivottavasti naapurit eivät häiritse tänään. Eilen ne kuunteli Kirkaa kauhean lujalla, kun Jani oli jo nukkumassa. Minä kuulin musiikin jopa kuulokkeiden läpi kun olin kahtomassa Idolsia! Teki mieli käydä huutamassa niille että soitan poliisin jos ne ei hiljene. Mutta Jani ei ollut edes kuullut mitään, se oli raukka niin väsynyt että nukkui kuin tukki. Mun hanipöö. :D Tuo on hemmetin rasittava sana, tarttunut Salkkareista.

No nyt on sitten penkkaritkin takana. Kieltämättä oli tosi hauskaa olla päivän sankari ja heilua rekan lavalla ja olla hassussa puvussa. :D Mein koulussa oli tosi siistejä pukuja tyypeillä. Yksi tyttö oli pukeutunut Haisuliksi, sit oli Muumipappa myös. Mun lisäks vaan yks oli lehmä, mein luokan Jarkko nääs. Punahilkkoja ja prinsessoja sekä intiaaneja ja vankeja oli tosi paljon, samoten Kleopatroja. Niina oli Kleopatra, se oli ihan hienonnäköinen. Salla-Maija oli halinalle, Katja rauhanturvaaja ja Kaima sitten miun omistaja - Maatalouslomittaja. :)
Kakkoset eivät olleet kiinnittäneet meiän luokan lakanoita autoon ollenkaan, meidän luokkalaiset sit meni kiinnittämään niitä vähän ennen uloskantoa. Tosi reilut kakkoset, kiitti vain! Mut jaksettiin peräti kantaa autolle, tarvittiin "vain" 3 tyttöä kantamaan. Hävetti. Sanoin kyllä että mä voin kävellä, mutta ne vaan sinnikkäästi kantoi mut sinne autoon. Häpeäni takia unohin antaa niille kantajille karkkia, suunnitelma oli antaa parit namut heille.. Äitee oli kuvaamassa koulun pihalla, noloa. Se kuvasi noin 10minuuttia, kun olin rekassa ja me ei vielä lähetty ajelulle. Sitten porukka oli KÄNNISSÄ. Onni nakkasi Hauholan pihalla mankan autosta. Näin meillä. Ja Jenni makas lavalla ja valitti että on liukasta. :D Mä en ymmärrä mitä intoa on vetää perseet heti aamusta, eikö sitä ois kivempi illalla ottaa? ;o Kaima lensi Jarkon haaroihin hypätessään lavalta alas ajelun päätyttyä.
Se meidän "tyttöjen kesken" -lounas meni perseelleen, kiitos Antin. Niina ei voi olla ees tuntia erossa Antista. Ensin sovittiin, että poikakamuja ei oteta jotenka mä varasin pöydän NELJÄLLE ja en kutsunut Jania mukaan. Sitten yllättäen Niina halus Antin kyydillä kaupunkiin (Niina + Antti etupenkillä, mä+Salla+Katja+Kaima takampenkillä = mä en saanut edes ovea kiinni..) ja sitten "Antti tuli meidän seuraksi ku sillä ei ollut muuta tekemistä"! Sitten Niina kehtas vielä kysyy että miks me muut ollaan hiljaa. Mua vitutti sen käytös. Ärh. Sallakin tuli,vaikka sen ei aluks ees pitäny. Oli pikkusen vaivautunut olo siinä sitten. Myöhemmin illalla soitin Katjalle ja sitäkin vitutti Niina. Ens kerralla mennään kolmelleen syömään Kaiman ja Katjan kanssa.
Sitten mentiin mun ja Janin luokse, mä en ois halunnu Niinaa ja Anttia sinne. Tai ehkä se johtui Antista, mutta mä en halunnut niitä meille. :/ Äh....

Hemmetti, Hanna pääsi Euroviisuihin. :/ Oisin halunnut Lovexin mieluummin. Oikeasti kaikki olivat omalla tavallaan surkeita. Laura on ehkä tajunnut, että seksikkyys myy. Siinä syy alusvaatteisillaan hillumiseen. Ja Katra matkii WT:tä liikaa. Pois pois.