Jep. Perjantaina alkoi kevät äikän tekstitaidolla. Mulla ei ole mitään hajua siitä miten se meni. Toivon tietty että saisin jokaisesta väh. 3-4 pinnaa. Harjoitukset meni ainakin tekstitaitokurssilla tuohon tyyliin, tulipa pari 5pisteen juttuakin. Ainakin yritin parhaani, jospas se riittäisi. :)
Perjantaina sain muuten sitten sen mun penkkaripuvunkin! Äiti toi sen, se oli pukenu sen päälleen ja kun menin avaamaan ni oven takana seisoi lehmä xD Se on hienompi kuin odotin. Tosi siisti. :D Lauantaina kun mentiin meille kotiin saunomaan, laitoin sen päälleni ja esittelin pukuni mummulle, isille, Sarille ja sit kummeille ja serkulle :P Mahtavaa. Nikokaan ei onneksi säikähtänyt, vaikka olin varma että se pelästyy. Olihan se pelästynyt iskääkin kun se oli joulupukkina. Niin miksei sitten isosiskoa lehmänä? :D

Oli aikamoiset actionit lauantaina. Joskus aamupäivällä Jani vei roskat ja kertoi sit nähneensä mein naapurit menossa kaljapullot kourissa taksiin. Sit sillon iltapäivällä kun lähettiin meille saunaan (ja mulla oli se lehmäasu päällä) ni säikähettiin ku joku tyttö seiso pihalla portailla. Aluks ei nähty siinä muita, mua nolotti. Mut onneks sen naisen huomio kiinnitty sen maassa makaavaan mieheen. Mä ensin että onko se liukastunu siihen, mut sit tajusin että äijähän on sammunut! Se nainen hakkasi sitä kassilla ja raivosi sille, mutta äijä ei tiennyt tästä maailmasta mitään. Jani sitten meni auttamaan sitä naista kantamaan ukkonsa ees rappukäytävään. Se oli kussut housuunsakin. Varmaan tosi kiva auttaa. Mut pihalla oli melko kylmä ni pitihän se yrittää saaha lämpimään. Selvis sitten sekin että ne asuu mein kans samassa kerroksessa ja taitavat olla ne samaiset seinänaapurit jotka aina mesoaa. Joskus puolelta öin kuulu taas kamala musa, me epäiltiin että ei kai se ukko ole selvinnyt ja alottanu uusia bileitä. Jani oli jo valmistautunu siihen et se menee soittaa niiden ovikelloa ja kysyy et tartteeko ne poliisit auttamaan mankan hiljentämisessä, mutta se melu kuuluikin kerrosta alempaa. Pikkusen ne huudatti musaa jos kerta kuulu yläkertaan saakka!!!

Ja taloon muutti uusi asukas, tonne alimpaan kerrokseen mitä ne remontoi monta viikkoa. Saattoi se ihmetellä että mihin taloon se on muuttanut, ku ikkunasta näki miten joku sammui ja kusi portaille ja sitten kävelee yks lehmäkin xD

Ihanaa, että Johanna pääsi jatkoon Idolsissa! Sillä on persoonaa. Ne kaks ekaa, varsinkin se virolainen tyttö.. hyi.. liian itsevarma itestään. Miks se Suomen Idolsiin ees osallistu, kerta "Virossa pääsee isolle stagelle"?

Hiih, tänään saatiin kokeet. No mä sain vain 2 koetta mut anyway. Enkun kurssista arvosanaks 7, samoin espanjasta. :) Olen helpottunut ton espanjan takia. Se koe oli yo-vihko ja mä odotin hylättyä. Mutta sainkin yo-arvostelujen mukaan B:n! 11 pisteen päässä ois ollu C:stä, jos tää ois ollu oikea yo-koe. :) Tästä kun treenaan ni hyvinkin voi ruotsi jäädä ainoaksi B:ksi. Hiihiiiiii...

Eilen mä taas järkytyin. Demissä mainostettiin 10-12 -vuotiaan tytön herutuskuvia. Mun oli pakko käyä kattoo, koska
a) mä en ymmärrä tuon ikäisten intoa laittaa kuvia nettiin
b) en ymmärrä herutuskuvien hienoutta. Eikö ne ihmiset saa muuten kommentteja?!
En todellakaan enää ihmettele, miksi pedofiilit löytää uhreja netistä. Netin kuvake.net -galleriahan on mahtava esiintymispaikka!!! Siellä on tosi seksistisiä kuvia. Vaikka mulla ois parempi vartalo ja vaikka mä oisin kauniimpi ni en mä nyt helvetissä laittaisi alusvaatekuvia muiden möllötettäväksi! Riittää että oma kulta tietää miltä näytän alusvaatteisillani, alastomuudesta puhumattakaan. Jestas. Tekis mieli pistää sen sivuston ylläpidolle valitusviesti. Saatana tämmönen käy hermoille. Pikkutytöt yrittää saaha poikia. Kasvaisivat pari vuotta, sitten sen alkaa huomata että kyllä niitä poikia kiinnostaa muukin kuin tissit ja perse. Niin.