Noniin, tulipa lomailtua hurjan rankan paljon :D Maanantaina oli vika kirjoituspäivä, espanja. Eilen pidin vapaapäivän ja tänään aamulla jo töihin. Soitin eilen tonne ISS:lle ja kysyin et jos tarvis on ni mää voin opetella tuuraamaan joissain paikoissa. Ja hetihän sitä opeteltavaa löytyi. Nyt tosin aattelen taas että ei ois pitänykkään soittaa töitä. -.-

Väsyttää, vaikken ollut kuin neljä tuntia töissä. Siivosin jonkun tytön opastuksella 4kerrostalon rappukäytävät ja 2 saunaa. Se "opettaja" ei paljoa tehnyt, lakaisi aina alimman kerroksen kun mä luutusin portaat ja porrastasanteet. Saunaa oli vittumainen pestä kun siellä kastui sukat ja kengät. Mua pelottaa, etten mä muista mitä pitää tehä sit jos joskus siivoon siellä yksin. Perjantaina jo ehkä! Ja miten mää kerkeän? Neljä tuntia on se maksimi mitä tohon duuniin "saa" käyttää, ja tänäänhän se jo täyttyi kirkkaasti. No nyt sen viel ymmärtää kun oli eka päivä. Mutta että se toinen tyttö saa sen homman tehtyä 2 tunnissa O.o Nojoo, ehkä mä selviän. On vaan pää ihan saatanan kipiä. Siellä töissä tää alko. Luulen että rehkin liikaa. Koko ajan oli syke taivaissa kun reppasin niitä portaita ylös alas. No ainakin saan hyötyliikuntaa! Ja kohta pitää lähteä kävelemään porukoiden luokse saunaan. Iskä ei voi hakea. En jaksa xD

Jee. Kirjotukset loppu. :) Ihan hyvillä fiiliksillä olen. Äikästä lähtöpisteet 51 ( :/ ) ja enkusta 183. Espanjaa en tiiä vielä, pitää ens viikolla laittaa viestiä Marja-Leenalle. Enkusta ois siis B tulossa jos alustavat pisteet pysyy ja vanhaan pisterajaan on luottaminen. C:hen se tuskin nousee, viime syksynä C:n raja oli jotakin 200.. Ois ollu ihan kiva saaha ees yks C kielistä, kuitenkin luin enkkuakin aika paljon.

Viime viikolla söin ihan hemmetisti. :( Mua ihan nolotti. Teki mieli kaikkea ja vähän sit söinkin kaikkea. Ja sen näki perjantaina, en ollut laihtunut yhtään, päin vastoin oli tullut melkein kilo lisää painoa. Mutta jospa se tästä. Tällä viikolla oon jo sit ollu vähän täsmällisempi. Nyt tosin voi syödä enempi ku noi työt kuitenki kuluttaa. Tai jtn. Eilen käytiin Annin kans uimassa. Oli hauskaa :) Vaikka se on kyllä tosiaan rankkaa, ja mä en osaa kauheen hyvin uida mutta anyway. :)

Janilla loppuu tänään työt, on sillä peräti neljä vapaapäivää ja sit taas 10työpäivää. Ens viikolla molemmilla töitä. Mulla maanantaista torstaihin, klo 06.00 eteenpäin. Janilla koko viikko plus sitten vielä. No, rahaa tulee! Me saahaan sit kesäkuussa tehä jopa jotain kivaa ja elellä leveämmästi kun rahaa on :) Sillon on pääsykokeita ja vika kuukausi aikaa olla Janin kans ennen ku se lähtee armeijaan. Ainiin, ja yhteishakuaika on alkanut AMK:hin. Pitäis hakea. Kun oon jo miettiny että minne haen.
1. Savonia AMK sosiaaliala
2. Jyväskylän AMK sosiaaliala
3. Rovaniemen AMK sosiaaliala
4. Kajaanin AMK hoitoala.
Ei huomaa, mille alalle haluaisin eniten? xD

Pää hajoaaaa. Otan särkylääkkeen ja lähen siirtymään pikkuhiljaa kotia kohti.

Tulipa taas runoiltua. En kauheen usein käy täällä tätä kirjottelemassa ni sit tulee tämmösiä kohtauksia. :D