Auts. Ja tämän piti olla säännöllinen nettipäivis. :D
Paljon on asiat muuttunna siittä ko viimeks kirjotin. Tässä jotain tiivistelmän poikasta.

Autokoulu on aika loppusuoralla. Noh, se olis loppunut jo 25.6 mutta minä urpo menin ja sössin inssin. Se meni sen takia hylätyksi, että mulla oli ajolinjoissa välillä sotkua ja peruutus ei onnistunut (sain peruutettua, auto ei mennyt ruutuun enkä sit osannu korjata). Ei silloin tullu yhtään K(=konflikti) merkintää siihen arviointiin. No ajelin siinä pari ajotuntia lisää ja eilen oli yritys numero 2. Ei jännittänyt niin tuntuvasti kuin maanantaina, mutta ilmeisesti ihan liikaa sillä eilenkään ei se ajolupa taskuun tipahtanut. Vittu että vitutti saatanan vittuperkele. :( :( :( Ei tätä kukaan muu voi uskoa, että miten samalla nolottaa, hävettää, itkettää ja suututtaa. Olen niin vihanen itelleni. Miksen mä vaan osaa?! Eilen peruutus meni hyvin, peruutettiin semmoselle sivutielle. Mutta sitten tadaa... tultiin keskustaan ja minä pöhölö en sit jarruttanu ajoissa ku piti pysähtyä ku suojatien eessä oli auto... :( Inssi sit paino jarrun ja mä tiesin että naps, siinä se sitten oli. Huoh. Mä en tiiä mutta mua HÄVETTÄÄ ihan hirveesti, enkö mä tosiaan osaa olla liikenteessä... Ois niin kiva päästä eroon tosta autokoulusta, masentaa. Aina pitää väsyneenä töitten jälkeen yrittää ajella. Sais ees ajella Paulan kans lopputunnit, ois itellä ainaki vähän rennompaa. Ku Eero on semmonen.. ahistava. Ug...

Jani on nyt Reisjärvellä. Se tulee huomenna. Hassua, mutta mulla ei nyt ole ollut hirveen tylsää yksin kotona. Johtuu siitä että mulla alko työt, siivoon Anttilaa. Ei tartte koko päivää kuppastella kotona. Ja sit mulla on palapeli, 3000 palaa :P Alotettiin se joskus sunnuntaina ja mä oon nyt askarrellu taivaan melkein kokonaan. Yleensä taivas tulee tehtyä vikana mutta nyt piti alottaa siitä - se on ainakin selkee kokonaisuus toisin ku muu osa tossa pelissä :D Kuka käski ostaa tollasen taakan? xD No ei, se on mielenkiintonen ja haastava. Ainaki hyvää vastapainoa töille.

9.7 kulta lähtee ja jättää mut yksin :( Sen pitää sinne helvetin armeijaan lähteä. Ja musta ei ole yhtään kivaa. Vittu. Ikävä tulee ku ajatteleekin. :( :( :( Puoli vuotta pitäs selvitä lyhyillä viikonloppunäkemisillä jne.
Miten mää kestän....

Juhannus oli muuten hauska, oltiin Janin ja Tumpin&Sinin kans Napiksella kahtoo Kake Randelinia xD Hauska keikka oli, se oli tosi vanhaks päästäny ittensä se ukkeli :D

Plää.. Jospa mä pääsen sen inssin lävitte ens viikolla. Muuten mun itsetunto ei kyllä kestä!!!